All fields are required.

Close Appointment form
Angajăm Office Manager
icon
Angajăm Office Manager

No Comments

Cerințe față de candidat: 

  • Persoana responsabila, dinamica, punctuala, comunicabila. 
  • Cunoașterea limbilor: româna, rusa , engleza.
  • Abilitati excelente in comunicarea verbal si scrisa.
  • Abilitaţi de coordonare, planificare şi organizare.

Cunoștințe și competențe:

  • Cunoașterea în organizarea proceselor de secretariat;
  • Abilități de utilizare a tehnicii de birou; 
  • Abilități de cunoaștere a PC: 1C 8,Word, Excel, Internet Outlook

Responsabilități:

  • Preluarea și redirecționarea apelurilor telefonice, întîmpinarea  vizitatorilor (clienți, parteneri de afaceri);
  • Intocmirea si redactarea corespondenţei de afaceri necesară desfăşurării activităţii zilnice;
  • Aprovizionarea oficiului cu birotica si alte necesare;
  • Structurarea și organizarea documentației interne a companiei ;
  • Planificarea și programarea întîlnirilor conducătorului companiei.

Oferim:

  • Pachet salarial atractiv, tichete de masă;
  • Mediu de lucru plăcut;
  • Dezvoltarea carierei într-o echipă de profesioniști cu perspectivă de creștere.

Grafiul de lucru:
Luni – Vineri ora 8.30-17.30

Persoanele care corespund cerițelor sus menționate sunt rugate să expedieze CV-ul (cu o poză ataşată) la adresa de email, cu indicarea funcţiei vacante: hr@dializa.md.

  • Share This

Related Posts

Submit a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>